kekasih

Wednesday, July 21, 2010

had BERKAWAN

selamat petang dan salam satu MALAYSIA..
cehh.. formal pulak kan..
aku nak tanye korang.. kite ad ada ta had untuk berkawan..?
of course ade kan?
contoh nye.. antara had bekawan lelaki dan perempuan..
betul kan? then.. bilee berkawan jangan la jadi kawan makan kawan kan..
act. aku xdela nak crite pasal kawan makan kawan...
tapi aku sikit lah rase ta puas hati..
apebile ak DILARANG BERKAWAN DGN LELAKI yg pernah muncul atau sempat singgah dalam idup aku..
*macam bekas encik boyfriend lame lame atau bekas sahabat baik lelaki..

bukan lah aku ni mgatal sgt nak berkawan overdos ngan dorang....
taip aku anggap dorang atau lebih tepat encik bekas bekas ni sebagai KAWAN sahaja..
oke.. di ulangi K A W A N sahaja..
anda PAHAM? owhh paham.. oke.. clap ur hand.. clap clap.. yeah..


aku ni xnak lah di anggap SOMBONG oleh encik bekas bekas nie..
dan antara aku dan mereka mereka ni hanye lah perkara yg sudah lepas sahaja..
betul ta korang?? *bekas bekas* cam ramai je x bf aku.. hahaha.

oke...
kepada encik yg berkenaan..
saya cube berKAWAN sahaja dgn mereka..
jangan lah halang saye sebegini rupa..
anda lebih superb dari mereka..
maafkan saye,
jika saye terlalu degil untuk tidak mgikuti kata NASIHAT dari anda :)

kawan biar seribu 
kasih biar SATU

No comments: