kekasih

Saturday, April 30, 2011

Missing You All .

Salam .

tengah blogwalking . then tiba teringat kat budak - budak sebelah ruma aku .
diam tak diam dorang dah stay sana da 3 tahun .
and selama 3tahun lah . dorang baik dgn jiran - jiran and my family .
serius . aku tade dgn family . mereka yang tolong jaga kan my family .
and salah seorang dari mereka . da pon jadik anak angkat mama

Act dorang sebenarnya student Politeknik Johor Bahru .
al maklum lah . ruma ak depan depan Poli . So mmg berlambak lah budak poli kat area Taman aku .
Sekelip mata , bole carik Boyfriend budak poli . Haih Haih :)
okeyy . dorang sekarang da takde . dorang dah pon balik kg halaman masing masing .
act aku nak balik . boleyy lah jumpa dorangg . but aku kena attend wedd membe . so sorryyy korangg :'(
sangat terkilan jugak tak dapat jumpa korang buat kali terakhir .

SHARUDIN

*oke ni din . dy lah dah jadi sebahagian family aku . dy tolong jaga kan famly ak kat sana .
din : thanks ada utk fmly erin mase erin jao dgn dorang . kita selalu gado kan .
kau pggil aku gemok . haih ! ak rasa kau buta lahh .kau dtg ruma , ak yg buat air . kau makan . aku yang masak ! haha . tak lah . mama yg masak . kau suka carik gado dgn aku .
kau jugak suka ajak aku lepak dgn ruma . haha . aku selalu tanak kan . aku malu lah dgn kwn aku :)

p/s : semoga kau bahagia . thanks for evrything yg dah kau buat utk famly aku . semoga kau berjaya dalam hidup kau . jangan lupa aku & fmly aku . kalu ak ad marah marah kau . heyy ! sorry . bergurau je tu .
mama mesti rindu kau kan :)
THANKS DIN

 Sufrie Kazara 

hahaha . panggil nemo .act tak pernah borak dgn dy .
kalu nampak pon senyum senyum dari jauhh . awwww .
sejak dy nak tinggal kan Joho ni .
rajin gak cntack dgn dy . and nak balik jumpa dy .
but tu lah . masa tak m'izinkan :(
suka ngendap dy dari ruma . bukan ngendap dy . tapi basikal dy tuh . haih haih .
bagi lah erin :)
dua tiga menjak ni borak dgn dy .
and sedeh sgt tak dapat jumpa for the last time .

p/s : even kita tak pernah jumpa and borak , but kita da cukup mgenali antara satu sama lain kan .
apa yang nemo bg kat erin . erin simpan buat kngn :)
bak kata nemo : ada masa kita jumpa kan . and i'll wait 
THANKS FOR EVRYTHING <3

AQEL 
1st time tgok aqel ni . terus fikir . mana aku jumpa mamat ni . sampai skrg da ta dapat carik lagi mana aku jumpa dy . tapi dy mmg orang Pasir Gudang . ade lah tu . celah mana aku jumpa :)
mula kenal . dy suruh aku panggil dy abang aqel . hahahahaha .
ape dy ingat aku muda dari dy ke ? last last baru dy tau kita orang sebaya . 
haha . malu kan . malu kan . haih haih aqel aqel .
aqel lawak orang nya . ada je word dari mulut dy yang buat aku tergelak .
dy pon rapat dgn fmly aku . rapat dgn adek aku .
best kawan dgn aqel ni :)
takpe . aqel bole jumpa lagi kat sana . 

p/s : datang ruma eh kalau sudi :)


ZAKI
Nak cerita ape pasal Zaki .
hm zaki ni lawak jugak orang nye . boleh lah kawan dengan aqel tu .
word dari mulut dy bole buat orang gelak jee .
lagi lagi kalu dy mgacau Cik Nor *jiran sebelah . hehe .
orang johor ni . lupa pulak kat mana . 
p/s : raya datang kg erin lagi . hehe . bole pergi ruma gf sekali kan . hehehe . Goodluck to Zaki :)


dorang ni ramai . tapi aku tak dapat carik picture dorang . ni pon curik dari fb . soryy korang .

pasni pasti  akan kehilangan :
  • budak budak yang main badminton depan ruma 
  • budak budak yang bising depan ruma 
  • takde dah yang nak buat meriah celebrate birth alia kan 
  • takde dah orang yang rajin buat BBQ 
  • takde dah budak budak yang kepo kepo macam korang 
  • takde dah yang datang ruma makan luch sama sama .
  • takde dah mamat yang selalu main basikal dy depan ruma 
  • suma dahhh takde :'(
NOTA SEKEPING : GOOD LUCK ! Byeeeeee . i'll miss you all :) . pada yang erin tak story pasal korang . sory sangat . erin tak jumpa picture korang . but good luck too oke . 

No comments: