kekasih

Sunday, March 11, 2012

aku lemah

ya . aku lemah . lemah dengan kritikan kamu semua . lemah berada di tempat di mana aku berada . di mana aku tak mampu menjelaskan kata hati ini . dimana aku tak mampu membuktikan aku tidak bersalah . dimana aku tak mampu puaskan hati mereka diluar sana . teruskan mengherdik aku . teruskan meletakkan salah itu dibahu aku . ya aku sangat terbiasa dengan itu semua . aku juga sangat terbiasa apabila mereka hanya mendengar sebelah pihak . SANGAT TERBIASA

aku hanya manusia biasa yang tak pernah faham dengan perasaan sendiri . yang tidak sempurna dimata kalian . tapi kata kan pada aku apa harus aku buat untuk aku puaskan hati kalian . teruskan mengherdik aku tanpa kau tau cerita sebenar . satu hari nanti kau mesti senyap memerhati aku dari jauh bukan . maaf jika aku pernah menyakitkan hati kau . maaf jika aku mempermainkan kau . maaf jika kau merasakan aku mengambil hak kau . maaf jika aku melukakan hati kau yang sangat terguris . sesungguhnya aku hanya insan biasa . yang sering kali berusaha memperbaiki diri . izinkan aku membina hidup baru dengan tenang . 

sesungguhnya aku tak mampu menghadapi ini semua sorang diri . aku tak kuat menghadapi kritikan daripada kau dan kau . tp aku punya sahabat dan kekasih hati yang selalu berada di pihak aku . terima kasih cinta terima kasih sahabat . kau buat aku kuat dan tersenyum dengan tingkah mereka .


halalkan apa pernah kau beri kepada aku . 
ikhlas kan la semua yang pernah kau curahkan . 
maafkan aku kerana menghancurkan harapan kita .
izinkan aku bahagia . 
selamat tinggal kisah silam .
terima kasih untuk segala nya .
ak tak akan melupakan kau untuk selamanya 
itu janji aku 

----------------------------------------------------------
berhentilah mengherdik aku
berhentilah memikirkan aku merampas hak kau
ingin rasa nya aku berdepan dengan kau
aku pnya niat ikhlas terhadap dia
jika bukan dgn aku untuk akhir nya
cukuplah dia berubah untuk masa hadapan nya 
doa kan aku . kerana aku ikhlas 
maafkan aku jika aku punca . sesungguhnya tidak pernah aku ketahui 
berbahagialah kau dengan pilihan hati 

No comments: