kekasih

Sunday, March 4, 2012

keliru

kadang-kadang aku keliru dengan perasaan sendiri . bukan kadang2 tapi selalu . dr dulu smpai sekarang ia ada dalam diri aku . yes itu kelemahan diri aku . i dont know why . aku keliru betul ke dengan pilihan aku yang sekarang . aku keliru ada kah keputusan aku tepat . adakah aku telah kehilangan something yang aku tak pernah sedar . takde sape boleh bgtau aku mana yang betul atau mana yang salah . atau aku tau ia bukan keputusan yang betul but aku da decide nak jugak . atau aku buat-2 buta pasal semua ini . omaigadddd rin . ketuk sikit kepala kau tu . whats happen to you .

now aku keliru dengan pilihan hati aku . dia ke jodoh ku ? kenapa aku terima dia ? kenapa dia bukan orang lain ? kalau aku nak keliru macam ni . sampai bila bila pun aku takde jawapan . but honestly im falling in love with him . and akhir akhir ni aku siap bgtau dia . if aku kena tipu and dipermainkan . im a stupid girl . banyak sgt persoalan yang ada dalam fikiran ni . sumpahh serabut aku .

perasaan keliru please pergi jauh-2 . aku tak larat nak bawak kau seumur hidup aku . aku tak kuat . aku tak mampu . Tuhan , berikan lah aku petunjuk . jika dia jodohku . maka kau rapatkan lah hubungan ni . jika bukan dia jodohku beri lah aku petunjuk .

No comments: