kekasih

Thursday, July 18, 2013

Perubahan?

Salam

Selamat berpuasa semua orang. tak terlambat kan untuk aku wish selamat berpuasa. taktau lah ada yang baca blog ni ke tak. takde pun takpe. at least nanti da tua sikit aku dapat baca balik apa aku update masa muda mudi ni. muda mudi lah sangat. hihi

hari semakin hari. aku rasa diri aku ni da berubah. selalu orang lain yang Nampak perubahan kita. tapi ni aku sendiri yang perasan. aku perasan yang aku ni sekarang ni :

1. Baran/Panas
 yes baran. kadang-2 benda simple pun aku nak mengamuk. aku tak mengamuk kt kawan-2. tapi aku tunjuk kan protes dekat rumah. of course family aku yang kena hadap. pernah sekali mama aku cakap. aku ni sekarang nak panas je. and sampai kan mama aku cakap kalau nak berbincang dengan aku. kena bincang dalam msg. takleh bincang dengan aku depan-2. sebab aku akan protes. pehhh aku sedar semua ni. and aku rasa nak lempang muka sendiri. kesian mama. mesti dia kecik hati. nanti raya aku minta maaf.

2. Insecure
Yes. aku tau setiap perempuan mesti ada perasaan macam tu. kalau ada perempuan yang tak rasa macam itu. aku tabik hormat lah. aku ni sejenis perempuan yang tak boleh tengok perempuan cantik. nanti rasa rendah diri aku meluap-luap. and sampai satu tahap. aku rasa benci dekat diri sendiri. haha pity you erin. dulu aku tak macam ni tau. dulu kalau aku tengok perempuan cantik. aku selalu pujuk hati. yela siapa lagi nak pujuk. kalau bukan diri sendiri. ni sebenarnya hormone tak cukup atau memang normal atau aku sorang yang insecure tak tentu pasal. Then kalau tetiba bf aku complain pasal diri aku. lagi aku rasa nak menangis depan dia. pastu rasa macam nak hentak-2 kaki. tapi buat-2 muka cool. dalam hati. sampai nya hati complain pasal diri aku. hahaha emosi. Pastu balik uma belek muka depan cermin. pastu sedih pastu kecik hati. pastu pujuk hati sendiri

One day aku akan buat perempuan lain yang insecure bila tengok aku. cewahhhh.

Dua benda ni la aku rasa perubahan yang terjadi dalam diri aku. kalau ada lagi yang berubah. aku cerita kat sini. kalau ada yang baca.  Terima kasih ye.

 
 
Okay bye
 
Erin 

No comments: