kekasih

Thursday, April 14, 2011

All About You .

Kau KAWAN.  Kau SPECIAL .
Kau tempat bergaduh . Kau tempat aku mencari .
Kau tempat aku merepek . 
Kau selalu buat aku kalah dengan kau . 
Rasa Kosong bila kau senyap tanpa memberi aku khabar berita .

Kau kuat kan aku dengan kata - kata kau yang sangat ringkas .
Tapi BERERTI .
Kau buat aku tercari carik kau tiap tiap masa .
Kau buat aku tersenyum dengan setiap panggilan  kau berikan .

Aku cuba tanpa kau . 
Aku cuba jauh kan diri dari kau .
Aku cuba lupa tentang kau .
Aku banyak sangat mencuba .
Akhir nya . cubaan aku tidak menjadi .

Aku sedar kau hanya pinjaman buat aku .
Aku sedar kau bukan milik aku .
Aku sedar kau datang tanpa kita minta ia ada .
Aku sedar SEMUA NYA .

Maafkan aku kerana meminjam kau dari dia .
aku cukup bahagia mengenali kau .
meski kita tahu kita tidak tercipta bersama .
aku doa kan yang terbaik buat kau .

TERIMAS !



NOTA SEKEPING  : Bila sampai nya waktu kau dan aku terpisah . akan aku jadi kan kau kenangan yang terindah dalam hidup aku . tidak kira di mana kedudukan aku di hati kau .

No comments: