kekasih

Monday, April 11, 2011

Moment F and N

jangan muak , jangan meluat , jangan merungut .
this is calling moment antara F and N . 
and ini semua untuk
  "TOLONG INGAT KAN AKU"









sedikit kisah dulu dulu konon nya 

  • Hilang kan Hp N , sikit pon N tak bising . Ta Marah marah . baik N saya . Tapi saya ?
  • Pecah kan cincin N pon . N tak marah . N cakap takpe . nnti kita carik baru . but till now , tak jumpe cincin yang sama macam N punyee . sorryyy N .
  • if F story bergunung gunung punye story . N dengar je . N mmg pendengar setia yang baik .
  • N dulu rajin hantar F pergi balik clas . Now , F berdiri atas kaki sendiri . :'(
  • klau jauh . mesti Webcam dengan N . rinduuuu konon .
  • Mama mesti carik N , Kalu anak dy ni tak dapat dihubungi . terimas N sbb melayan mama saya .
  • N sangat TIDAK suke bila saya replay text dy pendek pendek . and sampai skrg saya masih begitu . susah sgt ke nak berubah untuk N ?
  • N selalu cakap : simpan duit tu . simpan duit tu . 
  • bila akhir bulan je . then tgok acc bank masing masing . mesti akan cakap : camne kita nak teruskan hidup kita ni ? hehe . 
  • Selalu N balik temerloh jumaat ptg . then ahad ptg baru gerak kuantan balik . but bila baru je jumaat malam tu . saya akan tanya . bila nak balik sini . HAHA . tak pon N baru je nak drive balik . Saya dah tanya . ;) . N baru je pergi beberapa minit saya dah suruh balik . kejam kan ?
  • N rajin bawak saya pergi pusing kuantan . tengs youu .
  • N close sangat dengan kawan kawan saya . 
  • N tak pernah kisah tentang apa apa . bagi N . dy oke je .
  • N pernah cakap . saya adalah Boyfriend and dy adalah Girlfriend . Why Why ? sbb saya ni ganas macam lelaki kot . then segala keputusan saya akan tentu kan . heeee . 
  • N yang bagi nama FAZZ .
  • N selalu pesan . Belajar rajin rajin Fazz . Belajar rajin rajin Fazz . 
*oke oke cukup kan . korang mesti dah meluat . tapi tetap baca kan . haha . ape seyhh .

N , 
You are everyting for me .
please please please do something .

NOTA SEKEPING : for 2nd time . jangan muak , jangan meluat , jangan  merungut . moment ni untuk saya sedar akan kesilapan dan sedar kan betapa kurang sempura bila N tiada .