kekasih

Friday, April 8, 2011

satu HARI

aku cuba memahami kau . memahami segala nya .
tapi kau tidak pernah memahami apa yang aku mahukan .
kita pernah berjanji , bersumpah setia .
dan akan menjadi yang terbaik untuk diri kita .
tapi kemana kah pergi semua itu .


tahu kah kau ? aku cuba menjadi yang terbaik buat kau sepanjang masa yang telah kita bina.
mjadi terbaik sebagai seorang adik , kekasih , dan sahabat .
ketika dahulu. sedetik tanpa kau. aku rasa kurang sempurna hidup.
kini aku berdiri atas kaki sendiri. tanpa hadir kau seperti dulu . Mampu kah aku .
 

tipu kalau aku tak perlukan kau .
tipu  kalau ak tidak merindui kau .
lebih tipu lagi kerana aku telah menipu diri aku .


kekasih dan sahabat .
aku cuma mampu kata kan :

MAAF KAN AKU . 

jika kita tidak tercipta untuk bersama .
maafkan aku . aku cuba jadi yang terbaik . dan sangat terbaik .
tapi kemampuan itu tidak cukup untuk aku mjadi terbaik buat kau .
mungkin ada wanita yang tercipta buat lelaki sebaik kau .

Berikan aku masa dan ruang . tinggal kan aku dengan dunia ku . 

 
 Erins

No comments: