kekasih

Thursday, April 21, 2011

Kuantan - Temerloh - Kelantan .

Hye .
malam ni rase nak cerita pasal pergi ekspedisi rakyat ke Dabung Kelantan.
Okeoke . cerita ni macam da basi . but memori kat sana tak pernah basi buat aku .








Okeey . ekspedisi ni di arrange totally by kiteorang .
And tuan pengerusi lah paling berusaha lebih . beberapa kali proposal di tolak .
but tuan perngerusi tetap tak mengalah .
and aku pon act da tak berharap sangat dah .
lastyly . Tuan pengerusi inform ekspedisi ni jadik .
oh alhamdulilah .
Excited sangat .


Maka bermula perjalanan ke sana .
dari Kuantan - Temerloh - Kelantan .
perjalanan ke sana . harus menaiki kereta api .
Omg ! ak sangat excited . act bukan 1st time naik kereta api .
dulu pernahhh . but mase tu budak lagi .
rasa nikmat takde .
nowwwww . rase excited gilerr vavi lah . haha .
Dalam kereta api aku mintak panjang teman duduk dengan aku .
bukan ape . si muse da duduk dengan kekasih dy .
aku terpaksa lh duduk sorang . tengs PANJANG :)
Lastly . aku halau panjang . sbb , aku nak tidur . then nak baring .
HAHA . kesian kau kan .


perjalan dekat 5 jam . dalam kereta api tu . kiteorang mnyanyi tak suda suda.
best sangat . korang mmg awesome .
lastly . sampai jugakkk .
nak cerita banyak . kang panjang pulak entry aku .
dala ramai yang tak membaca kan .
ni da tgok entry panjang lagi tanak bace kan .

SILA JELES :)







NOTA SEKEPING : act banyak lagi gamba nk tnjuk . sbb malas . so ini jela . next time , aku upload bagi korang tgok okeyy . I LOVE YOU .

No comments: