kekasih

Tuesday, April 19, 2011

Perfect Two .

Hye bloggers . 
petang ni rasa rajin sgt baca blog kawankawan . and tetibe rasa tergerak hati nak baca someone ni punya blog   im not your follower . but i love to read you blog . u buat i  sedar akan sesuatu yang di panggil CINTA . 
Yess . si tuan punye blog ni . langsung tak kenal aku . aku je yang kenal dy . weird ? but ini lebih baik  :)



when I read this blog. I feel something very deep stabbing to the heart.very very stabbing to the heart. and believe it is. I almost cried. weird? Yess. I do not know why.act mungkin  tuan punya blog tak sedar. aku sangat mgagumi kuasa cinta dari dia .
there is something I want her to know.
girlfriend:
I know you do not recognize me. and I did not know you at all.
but without you realize. we are actually related.
the power of love you always make me feel guilty.

girlfriend. aku yang masih sebagai kekasih orang. sentiasa merungut terhadap cinta yang aku perolehi.sedangkan aku tahu, Tuhan telah kirimkan aku kekasih yang sangat baik.sedangkan kau terus bersabar meski kekasih kau sebegitu.kau buad aku sedar semuanya . mybe im not perfect . tapi aku juga mahu mencintai kekasih aku seperti kau mencintai kekasih kau . 
girlfriend : bersabarlah . suatu hari nnti kekasih kau akan kembali bersama kau dan dy akan lakukan seperti apa yang kau impikan . percayalah . semua ini terjadi . kerana ruang dan waktu yang terpisah antara kau dan dia . dan percaya lah kata aku . dy juga sangat merindui kau . SANGAT ! 
kesabaran kau , keiklasan kau mcintai dy . akan berbalas suatu hari nanti . "masa tahu melakukan kerja dia" . ini kata seseorang pada aku .dan aku percaya , masa mmg tahu apa tugas yang patut ia lakukan . and im so sorry  . 


Erins .

No comments: