kekasih

Thursday, May 26, 2011

Buat kamu

Tuhan 
khabar kan kepada aku .
apa jalan yang patut hati ini tentukan .
kirimkan aku petujuk 
apa yang patut hati ini laku kan .

aku kejam pada cinta 
aku kejam pada insan yang menanti
aku kejam pada kejujuran 
aku kejam pada keiklasan 
tapi tahu kah mereka .
aku sudah kejam menipu diri aku .

sampai bila .
kita harus begini .
memiliki tapi tidak mencintai .
harus kah aku harus berpura pura 
mcintai bayangan mu 
menanti bila akan wujud saat bahagia 

wanita ini tidak layak buat kamu
tidak layak utk mjadi
pyeri hidup mu
pyeri hati mu
bahkan 
pyeri buat bakal anak anak mu .

tinggalkan aku kekasih 
tinggalkan aku dengan dunia aku
kita dekat 
tetapi hati kita jauh 
mampu kah kau terus terus menipu 
ikatan ini .

buka lah mata hati kau 
nilai lah aku seada nya 
aku tidak layak 
aku tidak sempurna menjadi kekasih
aku tidak mampu jadi yang terbaik

maaf kan aku 

:'(

Erins



p/s : picture takde kena mgena dengan title . HAHA 

No comments: