kekasih

Tuesday, May 31, 2011

Tiada lagi






Tiada lagi kisah kita 
Tiada lagi kasih dan sayang kita 
Tiada lagi cinta kita 
Tiada lagi sumpah setia kita 
Tiada lagi semua nya 

Tidak layak rasa nya 
Aku berada di sisi kau 
Menjaga kau 
Memberi baki cinta kita 
Aku kejam pada cinta
Aku kejam pada kau 


Sampai masa 
semua kebenaran akan terungkap 
Manusia di sekeliling menunding jari tepat ke wajah aku 
Memandang aku umpama salah nya aku .
Mereka menyelongkar segala pelusuk cerita untuk menyebarkan kepada kau 
Tapi tahu kah mereka 
Apa sebenar yang berlaku ?

Jangan kau salah kan keadaan sekarang 
kerana kita telah terumbang ambing sejak dahulu lagi
Buka mata kau , bukak mata hati kau 
Apakah aku yang bersalah ?
Buka selebar lebar nya 
Dan berfikir . aku kah yang mula kan sengketa ini ?

Kau diizinkan menyalah kan aku , 
Kau dizinkan untuk letak seberapa beban kepada aku .
Tapi kau tidak mengetahui 
Betapa sakit nya hati dan jiwa ini sejak dahulu .

Bukan aku tidak mpunyai kesabaran 
Bukan aku tidak mempunyai rasa cinta
Bukan aku tidak mempunyai belas kasihan 
Tapi 
tanya pada diri kau ?
Selama ini bagaimana tahan nya aku dengan KITA 


Erins 

No comments: