kekasih

Sunday, June 5, 2011

Maaf

Semua sudah berakhir . aku yang minta semua nya berakhir .
 kerana aku tidak mampu berdiri sebagai kekasih yang sangat baik hati . 
rasa sangat tidak layak aku berdiri di sebalik lelaki yang sangat baik .
kerana aku cuma wanita yang hanya tahu melukan hati nya .


sudah aku mjelaskan segala nya kepada kau .
berharap agar kau mendapat segala jawapan nya .
aku tau banyak persoalan yang bermain di minda kau .
tapi ketahui lah . semakin banyak kau fikir . semakin terluka hati kau .


"jagalah diri mu sebaik nya .
kekal kan ke iklasan kau mencintai wanita ,
sebagaimana kau pernah mencintai aku . 
mungkin aku bukan tercipta buat lelaki sebaik kamu .
maaf kan aku .
kerana aku tidak mampu menjadi seperti yang engkau mahu kan .
terima kasih pernah menjaga aku sebaik nya 
terima kasih pernah myayangi insan yang lemah ini
terima kasih pernah berkorban nyawa untuk aku ketika dahulu .
TERIMA KASIH "


Aku pilih hidup menyendiri kerana aku mahu mencari hala tuju hidup yang perlu aku pelajari .
aku mahu menjadi wanita yang tahu mhargai wanita lain 
yang tahu mhargai lelaki lain .
aku belajar dari segala pengalaman .
punya jodoh . akan kembali nya aku kepada kau satu hari nanti .


Hanya 1 mampu aku ungkap kan 



" M A A F '



No comments: