kekasih

Sunday, June 12, 2011

Jaga diri kau

jaga diri kau untuk aku 
jaga kesihatan kau untuk aku 
kau akan pergi meninggal kenangan kita .
buat selama nya atau buat sementara 
ia tetap sangat berkesan buat aku .

akan aku simpan segala kisah kita 
akan aku simpan segala kenangan kita
akan aku simpan setiap bait baik pesanan kau buat aku 
akan aku simpan wajah kau di hati aku 

satu yang perlu kau tau 
aku bertuah mengenali kau 
meskipun perkenalan kita cuma sementara 
tapi setiap saat ada kisah di antara kita 
kau beri kan aku kata kata untuk aku kuat berada di sini 
kau kata aku kuat menhadapi semua ini 
terima kasih 


jangan di lupakan aku
ketika kau jauh di sana 
jangan lupa janji kau kepada aku
jangan lupa siapa aku pada kau 
jangan lupa siapa wanita ini buat kau 

mereka yang lain mungkin menindas persahabatan kita
tapi mereka tidak mengetahui bagaimana bererti persahabatan kita 
lagi sekali .


jaga diri kau 









No comments: