kekasih

Friday, June 10, 2011

terima kasih Kawan

cerita hati :

saya tak kisah bila saya tidak mempunyai kekasih.
sebab saya ramai kawan kawan yang ada di sekeliling saya .
mereka selalu cakap " kami kan ada "
terima kasih kawan .

kawan saya selalu cakap . 
"awak tak salah erin , kami tau apa yang berlaku . and kami faham sgt ."
terima kasih lagi kawan .

saya juga tak kisah . bila kawan kawan tinggalkan saya dan keluar dating dengan boyfriend mereka .
sebab saya pun dulu macam tu jugak . selalu tinggalkan mereka untuk boyfriend saya .
saya paham bagaimana jatuh cinta .

kawan kawan saya sekarang tolong carik kan saya boyfriend 
saya bagitau mereka . tidak perlu lah .
sebab saya mahu cari lelaki yang betul betul akan jadi suami saya dan ayah kepada anak anak saya nanti.
terima kasih sebab caring dengan saya .

bila saya bagitau . saya sudah single .
kawan saya susah nak percaya .
percaya lah . saya mampu berdiri tanpa dia .

haritu kawan saya bawa saya pergi tenangkan hati saya .
terima kasih sangat . jangan risau . saya kuat .
ketika itu , saya cerita segalanya .
terima kasih kerana faham saya kawan .



terima kasih untuk segala nya kawan .



-------------------------------------------------------------------------------

musfierah hamrun , thaqifah hj shuib , airene jumil , saleha md som , wan nur nadiah atikah , 


kita jatuh dan bangun bersama 
kita bergaduh bersama 
kita susah senang bersama 
sukar untuk aku membalas segala pgorbanan kalian 
tp ketahui lah 
aku sangat myayangi kalian 
tiada beza nya kalian di hati ini 

terima kasih 
kerana berdiri setia bersama ku
mharungi liku liku bersama 
sabar melayan kerenah aku 
melayan aku umpama aku adik di antara kalian 

kalian pganti keluarga ku
kalian juga lah kekasih hati ku 
kalian kakak kakak yg selalu menjaga ku 
kalian juga penasihat hebat buat ku

tolong ingat kan aku 
yang aku kuat mharungi semua ini 
dan tolong ingat kan aku .
kalian ada berada di sisi aku .
meski jauh nya kalian satu hari nanti .


terima kasih 
terima kasih
terima kasih 

Erins 















No comments: