kekasih

Tuesday, July 26, 2011

story from me :)

assalammualaikum .

mari saya cerita sesuatu yang berlaku dalam life saya semenjak dua menjak ni

Cerita Satu :

hye readers . act saya banyak sangat problem . btw bukan masalah peribadi .
but dekat kolej . ada something yang saya tunggu dari pihak atasan .
and saya harap permohonan saya di lulus kan . please doa kan untuk saya :)


Cerita Dua :

saya ada sorang kawan .
haritu dia call saya . and saya beritahu everything yang berlaku dekat saya .
dia bagi nasihat dekat saya . sampai saya terbukak pintu hati and tahu berfikir .
even dia lelaki . dia bg nasihat umpama hati dia hati seorang wanita yang memahami wanita . 
Thanks AR :)

Cerita Tiga :

Kadang-kadang setiap pagi atau malam .
saya dapat mesej dari kawan baik jejaka saya dari kuala lumpur .
"hye si sepet cantik , goodnite" 
and saya cuma tersenyum .
haritu dia down dengan cinta dia .
saya cuma bgtau dia .
"Dalam satu perhubungan , yang sorang cuma menerima cinta & seorang lagi akan memberi cinta"
idk why . dia terus reply : "oh macam tu eh ? aku rasa lebih baik skrg . "and smiley bukan main meriah :)
elok lah kawan . jangan terlalu mengeluh dengan cinta . fikir yang positif okey . 
aku rindu kau :)

Cerita Empat :

lepas tu skrg saya makin mengila dengan kawan saya si Aida Fadiha .
okay mgumpat orang adalah no satu dengan dia .
then , pilih satu malam untuk buat keje gila .
melalak dalam kereta . heyyy so funny . dah ada dekat gate depan hostel pun masih mgila . 
kau memang gila daaa .
okey dekat Bbm pun sempat lagi mengata orang . hehe . 
Tuhan ambil dia dari saya . sebab Tuhan kurnia kan kawan gila macam awak , untuk saya lupa masalah saya . 
Thank Aida :)

Cerita Lima :

Nazirul adalah seorang kawan yang baik dengan saya . 
kadang kadang call saya . tapi saya yang beriya bercerita . and dia dengar seperti biasa .
dia suka menganjing saya dengan apa yang pernah berlaku dekat saya .
kalau saya tersilap cakap . mula dia perli saya . 
Naz , anything happen . you still my super duper fav boy . awak sangat baik .
cepat cepat carik gf tau :)

Cerita Enam :

lagi apa eh .
oh ramai orang tanya . knp bbm tak reply ?
kenapa da tak tweet by uber ?
kenapa dan kenapa ?
act bb takde pun probs .
bukan sebab tak bayar BIS pun .
tapi adalah . 
more better bb tu senyap seketika 
itu buat saya tenang untuk sementara

The End





Terima kasih TUHAN 
telah engkau kirim kan buat ku
anugerah yang tiada ternilai harga nya 

kini aku sedar
mengapa kau uji ku dengan ujian yang dahulu nya 
aku cuma mampu mengeluh
sekarang telah aku ketahui 
makna di sebalik ada hikmah nya 

ku berharap sangat 
kau permudahkan segala urusan duniawi ini 
dan terus buat aku kuat di dunia pinjaman mu ini

:)

Erins

No comments: