kekasih

Wednesday, July 27, 2011

serba salah . Acane ?




Assalammualaikum

hai korang . rajin kan saya post entry sekarang ?
tak tau kenapa . bila bukak laptop . buka blog . ada sahaja nak di kongsi .
macam ramai je baca blog saya kan ? hehe .

sebenarnya . saya tengah rasa serba salah dekat seseorang .
taktau macam mana nak explain dekat orang tu .
bila tengok dia macam mengharap sesuatu  .
dan terlalu baik dengan saya .
makin buat saya rasa sangat bersalah .

saya bila orang baik dengan saya .
saya rasa macam " hey layak ke aku ni dilayan sebegini rupa " ?
sebab saya takde lah baik sangat .
acane eh saya nak buat ?
kalau ada pendapat , lets me know . boleh ?

saya nak explain . tapi satu je . saya takut sangat kecewa kan dia .
saya dala seorang yang tak sampai hati nak sakit kan hati orang .
nak buat orang kecewa .
idk why . mybe pengalaman lepas yg mgajar saya untuk berbaik dengan orang .
*but takde lah semua orang :)

hope one day .
saya dapat jalan penyelesaian utk rasa serba salah itu .
but for someone .
im so sorry .
mybe now i can't .
but who know one day .
kan ?



*** eh perasan tak bahasa aku ditukar kepada saya ?
hehe . mood tengah okay .

Erins



No comments: