kekasih

Saturday, July 16, 2011

Saya Rindu Mereka


See my title and see my picture
ohmaigod .
aku sangat rindu kan mereka .
and nak sangat kembali pada persahabatan yang dulu 
mereka yang temani setiap masa yang ada 

Mereka adalah :

Abang Bob
orang lain panggil bob . tapi aku panggil dia abang bob .
mungkin kerana hormat nya aku pada dia .
seorang abang yang selalu berada disisi adiknya .
yang sentiasa menasihati adiknya
yang selalu ada untuk adiknya ketika adik nya memerlukan seseorang 

Abg bob .
ingat tak kalau kita overnite .
kita selalu bercerita tak ingat dunia kan ?
erin rindu abg bob .
masa abag bob nak pergi dari ikip .
manusia ini lah yang sedih sangat . pastu kita janji macam macam utk jumpa kan ?
dulu , orang jealous kita rapat kan ?
seriously . abg bob kawan yang paling best erin ada .
haritu erin dtg kl . erin call abg bob .
abg bob busy kan ? takpe . nnti kita jumpa lagi oke ? 
miss you :'(

Apit Dj
ini kawan baik saya . dia ada lagi kat ikip .
tapi nak jumpa nak terserempak punya lah susah .
Baik orang nya . and sangat friendly .
i miss moment with your and another friends . seriously .

Lan 
Lan ni kawan baik abang bob . datang ikip sama sama .
pergi ikip sama sama .
sampai hati tinggal erin kat sini sorang sorang .
kitaorang dulu rajin Ym . Siap main game dalam Ym .
pernah sekali Buzz dy kat Ym . oh sekali gf dy yg online .
Gf dy pun baik macam dy .
kalau lan bebel kat erin . amboi mmg masuk ke dalam hati .
thanks atas nasihat yang dulu .
saya kuat di sini Lan 


Abg Apek 
Dia dah kawen . dulu dia lah yang rajin bawak ke TC.
Buat apa ?
Belajar main surfing . daripada dia lah .
aku kenal ramai budak surf . ohmaigod . terasa hot ketika itu .
overnite , tidur dalam khemah , bbq , bangun pagi pagi pergi surf
balik kelas ptg pergi surf . serious ! rinduu itu semua .
now takde dah nak bawak pergi sana .
semua itu tinggal kenangan .
selamat menjadi suami orang abg apek . Did u know , your wife is superb . believe me ;)


Awyn 
weyh . aku rindu kau . bila kau nak balik sini jumpa kitaorang .
aku rindu luahan hati kau .
aku rindu nak dengar masalah kau . haha .
aku tengok kau da bahagia dengan kekasih kau .
nak kawen , jangan lupa jemput tau .
kau rindu aku tak ?
aku rindu nak buat keje gila dengan kau lahhh .
hope kau happy dengan life kau .

Biarpun kita terpisah oleh ruang dan waktu
terpisah oleh lautan berapi
apa yang di namakan satu persahabatan
ia tidak pernah akan terpisah 

telah kalian tinggalkan 
kenangan yang mampu buat aku tersenyum setiap malam
yang mampu buat aku lena di ulit mimpi 

aku rindu kan kalian 
aku rindu suara kalian 
aku rindu tigkah laku kalian 
aku rindu susuk tubuh kalian
sumpah aku sangat merindui

aku mharap kalian hadir kembali seperti dahulu
bisa kita berjenaka bersama sama
bisa kita menangis bersama sama
bisa kita merungkai masalah bersama sama 

mungkin itu semua khayalan aku sahaja 
jaga lah diri kalian 
corak lah masa hadapan kalian dengan sebaik nya
aku disini masih menhargai persahabatan kita 
penuh tersirat persahabatan kita bukan ?
tetapi ia sangat bermakna buat aku 


No comments: