kekasih

Monday, August 22, 2011

Pergaduhan kecil antara AR vs Erin



On The Phone :

Situasi 1 :

AR :   Rien . kau kalau aku call . kau suka tak angkat . mana hp celcom kau ? berapa kali aku   pesan . jangan tinggal kan . aku ni tak penting ke ? blablablabla ....
Erin :  aku malas lah nk bawak . bukan ada cari aku pun . call balik no celcom cepat *semasa hp celcom ada
AR :   rien , duit hantaran untuk kau berapa ?
Erin :  kau da kenapa gila ? aku mintak . sakgi kau tak mampu .
AR :   Kau cakap je . untuk kau . aku mampu jewww .
Erin :  aku lps dip aku nak smbung dgree . so 20K . Mampu ? *smbil gelak kuat-kuat
AR :   kau ni jual diri ke apa ? kau ni mmg mata duitan kan ? pening aku . grrrr
Erin :  ahhh kau ni . tak mampu ckp aku macam tu . @$?!! lah kau ni .
AR :   Takpe rien . kau tunggu . kalau aku da bawak 20K tu depan mak kau .
          time tu , mak kau da tak boleh tolak aku da . kau pun da tak bole tolak kalau ak nak minang kau .
Erin :  kau ingat mak aku apa . kau ni siot tau . bual dengan kau . kurang pahala aku .
          asyik nak mencarut .   dala aku malas cakap dengan kau .
AR :   Hahahha . *>?!! lah kau ni *AR mencarut (!)
Erin :  weyy kalau aku mintak Bmw + 20K bole ? hahaha .
AR :  Kau ni melampau lah . kau kalau aku betul-betul ada semua tu . kau jangan tolak aku . tolong lah rien !
Erin :  tengok lah camne . hahaha . 


On The Phone :

Situasi 2 :


AR : Aku call tadi . kawan kau angkat . dia cakap kau pergi bawah . mana pergi hah ? blablablabla
*mcm biasa AR membebel -.-"
Erin : aku pergi bilik member aku . kau nak apa ? pakai no siapa ni ?
AR : no mak aku . jimat sikit call kau .
Erin : amboii , smpai no mak kau carik nak telefon aku .
AR : Aku rindu kau lah gilewww . kau mana nak rindu aku kan .
Erin : teetttttttt . NO KOMEN
AR : Td siapa angkat call ? siapa nama dia ?
Erin : Qief nama nya . kenapa ? berminat ?
AR : Qief ? sedap nya nama . kirim salam tau .
Erin : Kau tak payah gatal sangat lah . grrrrr .
AR : kau jealous . aku nak kau . kau jual mahal sgt . tu la padan muka kau . kau ni , bla bla bla bla bla
Erin : aku mmg jual mahal . aku malas layan orang macam kau . hahahahaha .
AR : kau belagak eh . kau tunggu satu hari nanti aku pinang kau .
Erin : *Dalam hati .'tak habis-habis mamat ni nak pinang aku' . hahaha .


**Ni perbualan aku dengan kawan baik aku . dia memang gila . nak pinang aku konon . menyampah .
tapi seriously . kalau aku susah . aku carik dia . dia pun selalu ada dengan aku .Tapi kalau bual , camni lah . asyik gaduh jeww . haha . apa-apa pun  thanks AR :)

**Tengah bercerita pasal dia . dia call . panjang umur kau . 

1 comment:

apple ♥ sidz said...

hehe. sweet pulak AR tu. dia suka erin la tu ;)