kekasih

Saturday, January 14, 2012

Mengapa

mengapa ia sekejam ini
mengapa ia tidak adil begini
mengapa ia sangat menyakit kan 
mengapa ia sebegini rupa 

aku menghadapi ia dengan penuh kesakitan
dengan penuh kehinaan
dengan penuh cacian
dengan penuh tidak kepercayaan
mengapa sekejam ini 

sakit kau rasa sakit juga aku merasa
pedih kau rasa pedih juga aku rasa
tetapi
bukan kan setiap manusia dibagi kesempatan kedua
terlalu banyak yang perlu kau pelajari 
untuk mengenal diri ini

bila di tanya pada hati
ia penuh kekeliruan
ia penuh dengan tanda tanya
apa kah ini cinta
atau ia nya sekadar mengisi ruang kosong
keliru 
dan aku terus keliru

hati ini diri ini jiwa ini
selalu meminta
agar kau ditemukan dengan wanita yang lebih layak untuk kau
supaya tidak lah bermaharaja dendam kau
supaya kau lebih bahagia
kerana jauh nya layak aku untuk kau sebenarnya .
dan semoga ia dimakbul kan .



Erins




No comments: