kekasih

Saturday, April 7, 2012

saya sayang ini




 

( klik pada gamba untuk lebih jelas )


#saya sayang twitter saya

#sebab dia tempat luahan perasaan yang singkat

#and orang kat twitter more friendly drpd fb . serious

#sehari tak bukak . rasa cam kehilangan sesuatu

#mula private tweet then unprivate kan balik but now private kan balik . sbb ada lipas sibuk stalk :p

#suka mengarut dekat situ 

#suka cakap sorang-2

#tweet by handphone act best dari by web :)

#kawan saya tak ramai ada twitter . ada pun jarang bukak

 #korang layan twitter ni korang akan dapat info lebih awal daripada korang tunggu paper esok or berita utama 8pm . 2nd serious :)

#retis akan RT/balas tweet korang . and pstu kemain ahh bangga . aku sekali je penah di RT oleh @tashamanshahar . time tu aku just tweet aku cakap aku dengar 09751369848712 kali lagu be mine dia . and dia pun RT . Means dia baca . Thanks :)

#boleh main hashtag . *ni aku post ni bajet hashtag ahh

#even followers tak ramai . aku tak heran . aku tweet just for fun and untuk kepuasan hati .


okay bye .


follow me on twitter okay

(sempat promote)
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
 

@Fazzirinnn



ni Alep Jalil yang buatkan . heee thanks alep :)



Erins 




1 comment:

иυʀυℓ ɑтнιʀɑн 유웃 ❤ said...

saya bukan nak ngutuk , tapi saya nak memuji . awak comel :)