kekasih

Thursday, April 12, 2012

#harini dan semalam

Assalammualaikum 

harini
aku tersentap . tersentap dengan tingkah da perilaku kau . tersentap jua dengan tindakkan kau . ini kah kau yang sebenar . tidak terlalu terkejut . cuma aku mengharap kau berubah . tapi masih tidak . 
aku tau kau menyayangi aku . tapi bukan ini jalan dan cara nya . aku perempuan yang luaran mungkin nampak sombong dan kasar . tapi dalaman aku sangat sensitif . air mata mudah mengalir tanpa sebab tanpa di sedari . 
kenapa kau sebegitu . harini juga masa silam aku kembali . untuk apa kau risau kan . hati aku cuma punya kau . jangan kau sangsi tentang masa silam aku . ia cuma kenangan ia cuma pengalaman .
aku cuma mahu bersahabat kerana berdosa memutuskan satu silaturahim .
jika di beri peluang . aku juga mahu berbaik dengan masa silam kau . banyak yang ingin aku perkata kan .
semoga satu hari nanti lembut hati dia untuk aku .
berubah la . bantu lah aku dan bimbing lah aku . aku perlukan kau . jangan di layan aku sebegini .
jangan diherdik aku sebegini 
ringkas sahaja . bilang pada aku jika kau tersedar aku bukan jodoh kau
bilang juga pada aku jika kau sudah berjumpa dengan yang terbaik
akan aku pergi jauh .
hati ini bukan untuk dipermainkan