kekasih

Sunday, May 13, 2012

Aku tersentuh





harini 13hb . teringat aku pada perjalanan kita seminggu lepas .
 kau menemani aku . indah sangat indah perjalanan kita . 

hati aku tersentuh dengan tingkah dan laku kau .
 menjaga aku dengan baik nya .
mempersiapkan semua nya untuk aku dan berkorban apa saja untuk aku .
tidak mau kau melihat aku kesusahan .
tetapi kau sanggup susah demi aku . cinta ,  tersenyum aku melihat tingkah kau .
 ia sungguh indah untuk dikhabarkan . 

pegangan tangan kau seakan tidak mahu lepas .
jika terlerai . kau menghulur untuk meminta . 
cinta , mengapa kau buat aku semakin jatuh cinta :)

cemburu kau membuktikan sayang kau 
marah kau mencerminkan kasih 
rindu kau membuat aku hilang pertimbangan 
haih . kau buat aku gila kan kau . 

kau melayan aku umpama aku seorang puteri .
alangkah indah nya perasaan ini .
Tuhan , terima kasih atas kebahagiaan ini .
meskipun ini sebentar atau tidak . aku sangat menghargai nya . 


cinta



terima kasih atas semua nya . 
kau cuba berubah untuk mendapatkan aku .
kau cuba berubah untuk aku
dan untuk masa hadapan kita .
aku sangat menghargai nya . 

tidak kisah apa pandangan mereka terhadap kau 
mereka tidak tahu
kau punya kebaikan yang cuma aku yang rasa cuma aku yang tau 
kau masih ada peluang dan masa untuk berubah 
aku tunggu kau cinta 

terima kasih 
menjaga aku dengan baik nya 
terima kasih memberi kasih dan sayang untuk aku 
kau sangat indah kekasih 
mahu rasa nya aku bilang satu dunia 

semoga perjalanan kisah kita berakhir dengan bahagia 
Insyallah :)




No comments: