kekasih

Monday, June 4, 2012

kita tak sihat .

Hai

harini da dekat berapa hari ntah aku tak sihat . nak kata demam . takde lah panas badan ni . aku kalau demam . sure 24 jam baring je . ni masih mampu buat kerja . masih mampu berjalan . tapi badan sangat lemah dan lemah . mula-2 sakit tekak . okayy dalam hati . esok baik punya . esok bangun tidur . heyyy why sakit lagi tekak ni . *hentak kepala kat dinding . *okay aku tipu . hahaha .

esok da esok nya kepala pun pening . ni nak demam ni . tapi layankan je badan ni . dengan ada masalah dunia lagi . heyy dugaan memang suka datang dalam hidup aku . but im still strong . *konon .
suara da slow-2 takde . dan akhirnya takde . da lama rasa nya aku tak mengalami sakit tekak yang kronik camni . and ada haritu . aku batuk gila punya dasyat la . sampai aku muntah-2 . mula la terfkir dalam otak .
aku sakit apa ni ? sob sob sob . abis mengeluarkan isi dalam perut . aku masuk bilik smbil tersenyum . muka da merah padam . adik aku pun tanya : kau ni kenapa senyum ? sakit pun senyum . hehe . dalam hati . Ya Allah sakit nyaaa .





now still takde suara . kalau orang call . aku rasa malas gila nak angkat . bukan dia faham aku cakap apa . suara aku takde . haaaa haritu aku pergi domino . pergilah order kan . akak tu cakap dengan aku siap . huh ? huh ? huh ? akak ni kalau saya hempuk pakai buku order ni baru tau . saya ni dala takde suara . cuba fokus apa saya cakap . kata hati aku . hahaha .

bf aku pun even aku takde suara . nak juga ajak aku borak .

Me : awak , suara saya macam pondan tak ?
Him : tak lah . mana ada . siapa cakap ?
Me : saya lah . *dalam hati aku eleh nak jaga hati aku la tu . mmg cam pondan aku rasa ni . haha

*hello bang . RM20 je bang . *gaya bapuk kat kuantan . HAHAHA . 


harap batuk and rasa sakit tekak ni tak melarat lama sangat . Amin .



No comments: