kekasih

Saturday, August 6, 2011

Maafkan Aku Rindu



Maafkan

Maafkan aku kerana menolak .
bukan tidak diri ini sudi .
tetapi diri ini mahu bersendirian .
mengapa di persalahkan aku ?
bukan aku menolak kau kerana cinta nya aku pada yang lain .
tetapi aku perlu kan ruang dan masa .
harap kau memahami 

kita memang merancang 
tetapi lupa kah kau Tuhan yang menentukan segalanya 
Maafkan menabur janji , tetapi aku tidak penuhi .
kau tanya lah hati ini .
mengapa ia sebegitu .
yang aku tahu .
hati ini mati . sangat mati .
mungkin bukan kau untuk memahami 

jaga lah diri kau sbaik mungkin 
jangan di benci aku yang sememangnya kurang sempurna ini 
maafkan diri ini 
hukum lah diri ini jika kau puas 
tapi aku masih tidak mampu merealisasi kan mahu kau .

Maaf 
:'(

_________________________________________________

Aku rindu

Aku rindu saat - saat itu 
setiap masa , setiap detik 
mengapa kau yang aku fikirkan 
mengapa setiap setiap perilaku ku 
hanya kau yang aku fikir kan 

Tuhan ,
mati kan dia dari hidup aku
buanglah dia jauh - jauh dari diri ini
aku bisa mati kerinduan 

Kini 
aku berpijak dan merindui kenagan yang ditinggalkan 
mengapa ia sesakit ini
aku cuba melupakn kan 
tetapi semakin ia hampir 
semakin ia datang mendekat 
aku sangat tidak kuat 
aku mahu kau 

aku sangat merindui

:'(

Erins 

No comments: