kekasih

Monday, June 3, 2013

Tak sedap hati

dari hari sabtu aku tak sedap hati. masalah dan kekacauan jiwa aku mmg tak pernah habis.
tapi aku tak sedap hati pasal kawan aku. kenapa eh dengan dia?
aku whatsapp tak balas. bual dekat group pun ada takde.
aku risau ni. serious. kalau aku ada masalah yang menimbun ni.
apatah lagi kawan aku kan?

kawan aku jauh kat kl pun kadang-2 aku whatsapp tanya khabar. ada pape nak cerita tak dekat aku?
even jauh. aku nak kawan aku tau. aku selalu ada untuk dia.
so dari situ lah kita org akan share cerita. smpai menangis tersedu sedu. hihi
memasing luahkan perasaan.

memandang kan aku sekarang dan single mingle. aku nak utamakan kawan aku.
aku nak tau kenapa dengan kawan aku. dan apa masalah dia.
takpe. aku tunggu masa dia nak share probs dia. kita takleh paksa orang cerita masalah dia kan?
bersabarlah wahai kawan baik. aku ada kalau kau bersedia nak bercerita

No comments: